Nog in Nederland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lian Doornbos - WaarBenJij.nu Nog in Nederland - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Lian Doornbos - WaarBenJij.nu

Nog in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Lian

10 Oktober 2016 | Nederland, Groningen

Lieve allemaal

Nog een weekje en dan is het zo ver!!
Dan ga ik voor drie en half maanden naar Gambia waar ik drie maanden ga werken bij Fatou Gaye in een kliniek en weeshuis.
De zenuwen beginnen nu al wel wat te komen, maar heb er vooral super veel zin in! Ben zo benieuwd wat ik allemaal ga meemaken, wat ik kan leren en hopelijk dat ik daar ook wat kennis mag achterlaten :-) Het zal in elk geval een hele mooie bijzondere ervaring worden.

Het afscheid nemen is de wat mindere kant van mijn reis, zal Peter natuurlijk vreselijk missen ( lang leve de telefoon en internet) en onze lieve Tjino ook...
Familie en vrienden moet ik best lang missen, gelukkig heb ik aankomende vrijdag nog een leuk verjaardags-/ afscheidsfeestje in het vooruitzicht....

Ondertussen heb ik a meer dan 40 dozen verstuurd naar Gambia! Allemaal gevuld met kleding, schoenen, speelgoed en medisch materiaal enz ! Wat heb ik toch ontzettend veel lieve en gulle mensen om me heen die mij hiermee geholpen hebben! Mijn dank is ook groot en ik weet zeker dat jullie hier heel veel mensen blij mee hebben gemaakt of zullen maken, want er zijn ook nog veel dozen onderweg en er staat alweer een nieuwe lading klaar om verstuurd te worden.
Ook alle mensen die geld hebben gegeven om deze dozen te kunnen versturen wil ik bedanken! En er is nog genoeg over om Fatou en de meisjes daar ook nog wat te kunnen geven!

Ik zal proberen hier mijn ervaringen met jullie te delen, zal afhankelijk van de drukte en beschikbaarheid van het internet soms enige tijd kunnen duren, maar zal jullie zeker niet vergeten :-)

Veel liefs Lian

  • 10 Oktober 2016 - 19:23

    Debbie:

    We zijn erg benieuwd naar al jouw avonturen en leven nu al met je mee! Gaan je verslagen met plezier volgen. Lfs R&D

  • 10 Oktober 2016 - 20:09

    Marja:

    Leuk Lian, ga je volgen. Heel veel succes.

  • 10 Oktober 2016 - 20:25

    Getty:

    Jaaaa heel benieuwd en ga je zeker volgen..Veel plezier daar!! En succes bij het afscheid nemen van iedereen.

  • 10 Oktober 2016 - 20:32

    Marcel En Astrid:

    Succes daar Lian. We zijn benieuwd naar je verhalen. We gaan je dus ook zeker volgen. Tot februari. Dan komen wij natuurlijk ook

  • 10 Oktober 2016 - 20:38

    Jacqueline En Adwim:

    Wij zijn hier helemaal klaar voor al die spannende verhalen! Laat maar komen! En onze poezenbende zal wel een beetje op Tjino passen.

  • 10 Oktober 2016 - 20:44

    Paula:

    Lian, wat ontzettend stoer van je! Heel goed, wij zijn nu al trots op je. In je upje iets heel goeds gaan doen in een land heel ver weg. Tjonge, respect.
    Wens je heel veel succes en ook plezier en we zullen je zeker volgen. Ondertussen zullen we proberen om Peter en Tjino te troosten zo nu en dan.

  • 10 Oktober 2016 - 20:56

    Marleen:

    Onwijs veel succes en bovenal plezier gewenst in dit enorme avontuur. Ik vind het moedig dat je dit gaat doen. Ik zal je zeker volgen! Heel veel succes Lian!
    Liefs Marleen

  • 10 Oktober 2016 - 21:05

    Truus Dusseljee:

    Een hele goede tijd....knap van je

  • 10 Oktober 2016 - 21:23

    Ivonne:

    Hoi hoi,

    veel succes en komt helemaal goed daar.
    Gaan je volgen maar ook zien in december.
    grtn ook van fred

  • 10 Oktober 2016 - 21:40

    Tina:

    Wat super gaaf! Heel veel plezier en succes in Gambia! Zo mooi om kinderen te kunnen helpen. Ik ga je volgen. Geniet er van! Grtn je buuf

  • 10 Oktober 2016 - 22:09

    Marjan:

    Lieve Lian,

    Heel veel succes in Gambia, ik ga je zeker volgen. Ik zal een extra knuffel geven aan Tjino op de dagen dat ik hem mee neem. Eentje van jou en eentje van mij....
    Liefs Marjan

  • 10 Oktober 2016 - 22:21

    Dasje:

    Lieve schat,

    Wat een ervaringen ga je mee maken.... maar je moet wel voorzichtig doen.
    Veel succes en ik ben heel benieuwd wat je daar allemaal gaat zien.
    Dit was eerder 1 van mijn grootste wensen, geniet er heel erg van!!!

    Liefs Hadassa. Dikke kus.

  • 10 Oktober 2016 - 22:21

    Henny:

    Spannend Lian. Maar vooral wat gaaf dat je dit gaat doen!
    Geef Barry een dikke knuffel van me.
    Heel veel succes met het opdoen van alle ervaringen.
    Liefs Henny

  • 10 Oktober 2016 - 22:46

    Jolien:

    Maak er een niet te vergeten ervaring van Lian! Liefs Jolien.

  • 10 Oktober 2016 - 23:34

    Paul:

    Geweldig wat je allemaal gedaan hebt en gaat doen! We zullen je missen die maanden. Geniet ervan!

  • 11 Oktober 2016 - 11:31

    Didy En Jan Steenhuis:

    Hoi Lian.
    Wat fijn dat de tijd is aangebroken dat je naar Gambia kunt gaan. Wij weten als geen ander hoe het voelt om weer terug te gaan daar heen.
    En zeker weten dat je een schat aan ervaringen op zult doen daar.
    Wij komen op 9 januari en hopen jou daar dan nog te zien.
    Heel veel succes, maar geniet er ook van.

  • 11 Oktober 2016 - 11:33

    Wouter & Ineke:

    Je kunt vast veel toevoegen daar, ook dingen die blijven hangen als je weer terug bent. En als Peter heel verdrietig is mag ie bij ons uithuilen of een hapje meeeten. Tot vrijdag, we nemen nog een doosje voor Gambia mee !

  • 11 Oktober 2016 - 14:21

    Siepie :

    Hé lieve kanjer. Ontzettend veel succes en pas goed op jezelf!

  • 12 Oktober 2016 - 14:24

    Anneke:

    Heel veel succes en

  • 12 Oktober 2016 - 14:26

    Anneke. :

    ....... en ik blijf je volgen!

  • 13 Oktober 2016 - 21:49

    Lianne En Marijke :

    We vinden het geweldig wat je doet. Heel bijzonder ook. Heel veel succes ! We gaan je ook volgen.

  • 17 Oktober 2016 - 00:06

    Anneke. :

    Hai Lian.
    Het is bijna zo ver dat je gaat vetrekken.
    De herfst en gedeelte van de winter in zonnig Gambia, heerlijk.
    Heel veel succes met je werk daar en een mooie en onvergetelijke tijd gewenst.

    Goede reis ✈️.
    Groetjes , Anneke.

  • 20 Oktober 2016 - 10:34

    Janet:

    Al daar inmiddels.....succes. Lieve groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Lian

Actief sinds 03 Okt. 2016
Verslag gelezen: 782
Totaal aantal bezoekers 101029

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 10 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: